À Punt bat el rècord històric d’audiència i es consolida com la televisió de les Falles

L’emissió de la cadena d’ahir dijous, 17 de març, ha suposat el rècord d’audiència, amb un 7% de quota de pantalla. Fins ara, el màxim històric d’audiència se situava en el  6,9%, del 26 de maig de 2019, amb motiu de les celebracions per la Copa del Rei aconseguida pel València CF a Sevilla.

La programació de les Falles, els informatius i l’Oratge han possibilitat aquest registre, que rellança l’audiència d’À Punt i l’ha situada com la cadena de referència de les Falles per als milers de valencians i valencianes que troben en la cadena pública la programació més completa.

Les dades més rellevants d’aquest rècord venen avalades per l’Ofrena a la Mare Déu dels Desemparats, ja que el programa especial d’una durada de cinc hores i mitja de vesprada fet per À Punt va congregar de mitjana més de 106.000 espectadors, amb una quota de pantalla d’un 7,8%. Després la retransmissió, va continuar des de les 21:30 h fins a les 24:15 h de la matinada.

Al migdia, a pesar de la suspensió de la mascletà pel vent i la pluja, el programa Mascletà Falles 2022, que presenten Ferran Cano i Maria Fuster de 13:00 h a 14:00 h, va registrar un 9,7% de share, amb una mitjana de 80.000 espectadors.

L’Oratge del migdia amb tota la informació meteorològica, protagonitzada per la inestabilitat atmosfèrica, el vent i les pluges, va obtindre la major audiència del dia amb 177.000 espectadors d’audiència mitjana i un 11,8%. Per la seua part, el NTC Migdia va aconseguir un 11,4% de share i 144.000 espectadors de mitjana, mentre que el NTC Nit va tindre 135.000, amb un 7,8% de share.

El programa A la Ventura, que ahir va durar tres hores, per tal d’informar sobre l’actualitat de les Falles, les inclemències meteorològiques i la situació de la guerra a Ucraïna va aconseguir una xifra d’audiència també històrica, amb un 8,8% de share.

Pel que fa a les dades digitals, el 17 de març va ser també un dia històric per al web, que va registrar més de 112.000 pàgines vistes, destacant les notícies sobre l’actualitat fallera, el seguiment de l’Ofrena a través de l’emissió de la televisió en directe i el consum de les retransmissions a la carta. Es tracta del tercer dia amb més visites des de l’inici del web.

En xarxes, destaca el gran abast de les publicacions des del dia 15 de març, amb al voltant d’1.350.000 impressions de les publicacions dels canals de Facebook d’À Punt Mèdia i À Punt NTC i més de 400.000 impressions dels tuits d’À Punt Mèdia i À Punt NTC.