Aldaia emet més de 500 certificats d’empadronament digitals en lo que va d’any

La seu electrònica de l’Ajuntament d’Aldaia ha registrat un total de 533 sol·licituds de certificats d’empadronament digitals en el període comprès entre l’1 de gener i el 9 d’abril de 2021.

Esta nova eina telemàtica, posada a la disposició de la ciutadania amb l’entrada del present any, ha permès agilitzar en gran manera l’expedició d’estos certificats i ha ajudat a descongestionar les dependències municipals en una conjuntura social marcada per la Covid-19.

Segons paraules de Laura Delgado, Regidora d’Oficina d’Informació Administrativa (OIA) i Govern Obert, “amb la situació actual, era una prioritat que un document tan fonamental com el certificat de padró, que és necessari per a pràcticament qualsevol gestió, es puga descarregar des de casa. És un gran avanç per als veïns i veïnes d’Aldaia poder fer aquestes gestions de manera telemàtica, i estem molt contents amb la resposta observada des de la seua implantació”.

Estos 533 certificats d’empadronament digital se sumen a les 4.099 gestions realitzades de manera presencial per a registrar un total de 4.632 expedicions de certificats de padró per part de l’Ajuntament d’Aldaia.