Catarroja recupera el servei de renovació del DNI en el municipi

A poc a poc es van reactivant els serveis que a causa de la COVID19 van haver de ser suspesos o modificats en part. Un d’ells és el de renovació del DNI en el municipi, que durant aquest mes d’octubre es podrà tornar a reprendre en les dependències municipals del Palau de Vivanco, actual ajuntament de Catarroja.

Així doncs, en primer lloc, des de l’ajuntament s’han posat en contacte amb les persones que ja havien reservat la seua cita per al mes de març, però la van veure ajornada pel cessament de l’activitat provocat per la COVID. Ara estaran disponibles unes poques places més que podran ser sol·licitades mitjançant telefonada a la OIAC, 961261301. Les noves dates de renovació del document nacional d’identitat seran el 22 d’octubre l’expedició i el 27 d’octubre el lliurament del document.

A partir d’octubre es recuperarà el servei que s’oferia tots els mesos en les dependències municipals. Ara bé, el que canviarà per a el mes vinent de novembre serà la sol·licitud de cita per a renovar-se el DNI. Des del departament d’informàtica s’està elaborant un sistema de petició de cita online, de manera que no s’hagen de desplaçar a la policia local per a sol·licitar el torn, tal com es realitzava amb anterioritat.