“La compra de la teua vida”, la nova campanya de Cosum i l’AECC per a recaptar fons per a la investigació

Consum s’ha sumat a la campanya solidària “La compra de la teua vida”, promoguda per l’Associació Espanyola Contra el Càncer a escala nacional, per a recaptar fons per a la investigació d’esta malaltia, que només en 2020 va provocar vora 10 milions de morts en tot món.

 

L’adhesió de Consum a la campanya es va formalitzar ahir amb la firma d’un conveni per part del president de l’Associació Espanyola Contra el Càncer a València, Tomás Trénor, i el director de Relacions Externes de la Cooperativa, Javier Quiles. A l’acte van assistir, també, el responsable de la Unitat de Sostenibilitat Econòmica de l’Associació Espanyola Contra el Càncer a València, Javier Llombart, i el director de Gestió de Tendes de Consum, Antonio Rodriguez.

 

“Col·laborar amb l’Associació Contra el Càncer en una campanya solidària com esta forma part de la nostra política d’acció social. És la nostra manera de col·laborar en la investigació d’esta malaltia tan greu, que es patix en tot el món”, ha manifestat Javier Quiles. “En esta ocasió, hem volgut posar a la disposició de l’Associació Contra el Càncer tots els nostres supermercats perquè qualsevol persona, quan hi vaja a comprar, puga col·laborar amb el donatiu que vulga per a ajudar a erradicar esta malaltia tan greu. Hem facilitat molt les coses, perquè per a poder col·laborar-hi només cal anar a comprar”.

 

D’altra banda, el president de l’Associació a València, Tomás Trénor, ha destacat “la predisposició de Consum a col·laborar en la lluita contra esta malaltia. Gràcies a iniciatives com esta podem continuar impulsant la investigació oncològica i acostar-nos així a l’objectiu fixat per l’Associació per a 2030: aconseguir una taxa de supervivència del 70 % en tots els tumors. A més, hem de continuar apostant per l’atenció integral als pacients i a les famílies afectades per esta malaltia, el malestar emocional i la vulnerabilitat econòmica i social dels quals s’ha incrementat després de dos anys de pandèmia”.

 

Els clients de la Cooperativa podran fer donacions en caixa quan compren des de hui, Dia Mundial contra el Càncer, fins a l’11 de febrer en els més de 460 establiments Consum de la Comunitat Valenciana, Catalunya, la Regió de Múrcia, Castella-la Manxa i Andalusia. Totes les donacions monetàries recaptades aniran íntegrament a l’Associació Espanyola Contra el Càncer per a donar suport a la investigació i finançar servicis de suport a pacients i familiars.

 

L’import donat es reflectirà en el tiquet de compra com a cobrament per compte de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, perquè els clients tinguen el justificant de la donació feta i es puga efectuar dins del tiquet de la compra.

 

Més de 10 anys col·laborant

Des de fa més d’una dècada, Consum col·labora en diferents accions amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer, a través de donacions de producte a les seues juntes locals. També oferix suport amb vals de compra que l’Associació Espanyola Contra el Càncer valenciana ha distribuït entre les persones malaltes en situació de vulnerabilitat econòmica. Des de 2019, la Cooperativa col·labora en la Nit Solidària del Càncer, una gala anual per a recaptar fons per a finançar projectes d’investigació oncològica i ajudes directes als malalts i a les seues famílies.

 

Per a saber-ne més sobre la campanya solidària “La compra de la teua vida” hi ha una pàgina web: www.lacompradetuvida.es