La Diputació inicia el procés de canvi de la seua imatge corporativa

Una nova imatge corporativa per a una institució del segle XXI. Eixe és l’objectiu que ha portat a la Diputació de València a iniciar el procés de creació d’un nou logotip i el seu desenvolupament a través d’un Manual d’Ús que reculla les seues diferents aplicacions, amb especial atenció a les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

 

Amb la publicació de la licitació en Plataforma de Contractació del Sector Públic, es dona llum verda a un procés que compta amb la col·laboració de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), en un innovador model que recull les propostes dels professionals del sector.

 

El Concurs de Projectes valorarà conceptes com l’experiència en treballs de característiques similars, la qualitat dels ja desenvolupats, l’originalitat i creativitat de la proposta, i el seu nivell de diferenciació.

 

Un altre dels aspectes essencials de la nova imatge corporativa serà la seua versatilitat i capacitat per a adaptar-se als diferents canals comunicatius de la societat actual, especialment pel que fa als mitjans digitals que es consumixen a través de multitud de formats: tauletes, telèfons intel·ligents, ordinadors de taula o portàtils, apps, etc.

 

El procés que s’ha iniciat hui preveu un termini d’execució de huit mesos, i té un valor estimat de vora 81.000 euros. La Diputació ha establit el 15 de febrer com a data límit per a la recepció d’ofertes, que podran presentar empreses proveïdores de serveis de consultoria en publicitat o de disseny gràfic.

 

Els aspirants hauran de presentar treballs realitzats d’igual o similar naturalesa en els últims cinc anys, indicant el seu import, dates i destinataris, públics o privats.

 

La Diputació de València espera que este procés de canvi de marca corporativa reflectisca en el resultat final totes les expectatives que ha generat en el sector del disseny, més tenint en compte que València ha sigut seleccionada per la World Design Organization com a Capital Mundial del Disseny per al 2022.