L’Ajuntament de Manises tramitarà determinats procediments de la DGT

L’Ajuntament de Manises s’ha adherit al Conveni de Col·laboració que van subscriure en 2006 l’Organisme Autònom Prefectura Central de Transit i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies. Gràcies a aquesta adhesió el Consistori ofereix la possibilitat als seus ciutadans d’estalviar temps i desplaçaments a l’hora de tramitar determinats procediments que fins ara només poden realitzar-se desplaçant-se a la Prefectura Central de Trànsit.

Les gestions que es podran tramitar són la comunicació de canvi de domicili en el permís de conducció, els duplicats del permís de circulació per canvi de domicili, els duplicats del permís de circulació i/o conducció per adaptació del nom al valencià i les baixes definitives de turismes i furgonetes de més de 15 anys des de la seua matriculació a Espanya (excepte camions, autobusos, motocicletes, ciclomotors i vehicles especials).

El regidor d’Hisenda de l’Ajuntament de Manises, Manuel Gutiérrez Liébana, ha afirmat que el més destacable és el fet de poder gestionar des de l’Ajuntament les baixes definitives de vehicles antics “ja que és relativament freqüent la presència de vehicles d’aquestes característiques que figuren com a actius en els registres públics i la tramitació de la baixes sol ser un problema per als titulars”. Gutiérrez també ha comentat com “donar-se de baixa des de l’Ajuntament facilitarà que els registres reflecteixen la realitat del parc mòbil existent a Manises, eliminant tots aquells vehicles la presència dels quals és innecessària”.

Des de l’Ajuntament es considera molt favorable l’adhesió al Conveni subscrit entre la FEMP i la DGT ja que amb el seu desenvolupament i la consegüent assumpció d’aquests tràmits, afavoreix als ciutadans de Manises en evitar-los desplaçaments a la seu de Trànsit, despeses de gestoria, i pèrdua de temps, contribuint així a millorar les relacions entre ciutadà i administració.

Els tràmits que es podran realitzar des de l’Ajuntament són, en tots els casos, gratuïts per al ciutadà, no havent d’abonar cap tipus de taxa pels mateixos.

Els tràmits podran ser presentats pels interessats en les dependències de l’Ajuntament sempre que estiguen empadronats en el mateix. L’Ajuntament de Manises comprovarà que s’aporten els documents necessaris perquè la Prefectura provincial de Trànsit puga realitzar el tràmit corresponent. Un vegada realitzat el tràmit en la Prefectura, la documentació corresponent serà enviada de nou a l’Ajuntament, que serà l’encarregat de lliurar-la als interessats.

Comentarios: 0

Su dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *