Manises presenta la nova marca de Turisme i una campanya per reduir el plàstic i fomentar la ceràmica

L’Auditori Germanies de Manises ha acollit la presentació de la nova marca i logo turístic de Manises i de la campanya “- plàstic + ceràmica”, per tal de disminuir la utilització de plàstic fomentant l’ús quotidià de la ceràmica manisera.

La presentació doble, dissenyada per Eugenio Simó, va estar conduïda per Àngel Mora, regidor de Turisme i Xavier Morant, regidor de Promoció de la Ceràmica. L’acte, realitzat íntegrament per a mostrar-se on-line, el va començar el primer. Mora va explicar que la nova marca de turisme “Manises” tenia per objectiu actualitzar la visió de Manises, vinculant-la amb els valors de la ciutat i de la seua ciutadania.

El regidor de Turisme, explica que s’ha modernitzat la aparença sense perdre el valor de tradició que tant important és a Manises, especialment per la seua història ceràmica. Per això mateix, el logo és el nom mateix de la ciutat, Manises, i un plat de ceràmica antic que té presents els color de reflex metàl·lic, una tècnica molt arrelada a la ciutat i el blau ceràmic tradicional.

D’altra banda, el regidor de Promoció de la Ceràmica, Xavier Morant, va presentar la nova campanya «-plàstic + ceràmica» a la qual convida a tot el món a sumar-se. El plàstic, va explicar el regidor, és un material molt contaminant i molt utilitzat en el nostre dia a dia.

Per contra, va continuar, la ceràmica és sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Aquesta campanya, va dir, es centra en reduir l’ús dels productes plàstics a favor de l’ús quotidià de la ceràmica, patrimoni maniser històric. A més, va concloure, amb això no només respectem el medi ambient sinó que donem suport als productors, comerciants i artesans locals per promoure la perpetuació d’aquesta activitat en el futur.