Torrent torna a llançar la targeta + 25

L’ajuntament de Torrent i l’empresa municipal Idea’t han decidit posar en marxa una nova edició de la targeta + 25. Aquest matí en roda de premsa Andrés Campos, regidor de Modernització i portaveu municipal, i la gerent d’Idea’t, María Muñoz, acompanyats per una representació del sector del comerç local i l’hostaleria de la ciutat, han presentat aquesta ferramenta que torna a ser un gran impuls per als negocis de Torrent.

La targeta, que s’espera que a mitjan desembre estiga a la disposició dels consumidors, es podrà adquirir a través de la pàgina web d’IDEA’T i també en el punt de venda presencial en l’oficina d’IDEA’T que se situa al carrer València número 42. Les compres es podran realitzar fins al 31 de desembre de 2023.

La principal novetat de la present campanya es que s’incorpora l’hostaleria com a opció per consumir la targeta. De manera que amb aquesta incorporació l’Ajuntament espera que s’adherisquen més de 400 establiments a la campanya. «Si l’any passat van ser 300 comerços, amb la inclusió de l’hostaleria, esperem arribar a uns 400 o 500 negocis adherits», va afirmar Campos.

Per part del sector comercial, la nova campanya els satisfà i aposten perquè cada any es repetisca, independentment del color polític que es trobe en el govern municipal. No obstant, agraeixen el compromís de la corporació municipal actual per l’impuls del comerç local que están desenvolupant en els últims anys.

 

Una espenta econòmica en plena pandèmia

La targeta + 25 es va llançar per primera vegada en el nadal de 2020 com a suport i impuls al comerç local que estava travessant un any complicat pel confinament i els primers envistes de la pandèmia. Aquest projecte va tindre continuïtat en 2021 i en 2022, torna amb un crèdit de 350.000 euros per a subvencionar la targeta, per la qual cosa es calcula que es mouran a la ciutat 1,7 milions d’euros en compres.

Les dades de la passada campanya mostren el gran acolliment de la campanya per part dels veïns i veïnes de Torrent. En 2021, unes 2.800 persones van adquirir més de 3.000 targetes, la qual cosa implica que es van moure 1,2 milions d’euros en compres.