El mercat de Els Pins de Manises digitalitza la fidelització

El passat 19 de febrer van posar en marxa Superpopi, una aplicació nova que premia la fidelització de totes les persones que compren en algun dels 19 llocs que componen el mercat. Una iniciativa que no seria possible sense la col·laboració de l’Ajuntament de Manises, Generalitat Valenciana, Confecomerç – Confemercats i Caixa Popular.

L’Ajuntament de Manises, sempre al costat del comerç de proximitat, reconeix aquesta iniciativa que tracta de donar impuls a aquest sector comercial, sobretot, en moments difícils com els que travessem.

“En el mercat de Els Pins estem convençuts que la fidelització és molt important. Quan vam veure com funcionava Superpopi, ens va encantar i ens va semblar un element fonamental i complementari a la targeta Imás que és la targeta de punts que ja tenim en marxa en el nostre mercat, ja que aporta un efecte sorpresa entre els/as clients i ens dóna més visibilitat en xarxes socials”, assegura Samia Tavares, assessora de l’Associació del Mercat Els Pins.

Per a participar la clientela manarà els seus tiquets de compra setmanals que en conjunt superen 50€ al telèfon del Mercat (+34 722435329), rebrà un enllaç sorpresa i en tan sols un clic sabrà si té premi. “Tots els nostres clients tindran l’opció d’aconseguir molts premis per les seues compres: targetes regals, vals descomptes, iPhone, mesos de Netflix i Spotify”. “És una manera de donar-los les gràcies per la seua fidelitat, de premiar la nostra clientela”, ha afegit SamiaTavares.

Comptaran amb més de 30 premis mensuals com a mínim durant els tres primers mesos de la campanya. Premis que s’aniran mantenint en els següents mesos.

El mer fet de participar facilitarà que cada vegada més clients tinguen a mà el contacte del mercat amb el que aconseguirem tindre una comunicació més directa i fluida.

Des del mercat es mostren molt il·lusionats amb aquesta iniciativa que a més ajuda a defensar el comerç de proximitat perquè “els mercats municipals tenen aqueix encant de tu a tu que no s’ha de perdre mai i que gràcies a la digitalització de processos, com és la fidelització, podem donar a conéixer a molta més gent”, conclou Samia Tavares.