Compromís presenta una proposta per millorar l’atenció al públic a l’Ajuntament de Montcada

La formació valencianista busca sumar-se a la gran majoria dels municipis que després de la pandèmia ja han abandonat la cita prèvia en l’administració local

El Ple de l’Ajuntament de Montcada debat este dijous la proposta de Compromís «per a tornar al model d’abans de la pandèmia d’atenció al públic sense la necessitat de demanar cita prèvia. Aquesta moció planteja també l’establiment d’un sistema amb horaris ampliats per atendre a les vesprades i assistir a la persona en el mateix moment».

“Hem de prioritzar i agilitzar l’atenció pública i pensar en les persones que no tenen els recursos tecnològics adequats per a obtindre una cita prèvia, o bé no poden manejar-los, com les persones majors. A més, proposem que es tinga en compte els tràmits que s’han de realitzar per urgència i també les jornades laborals de la majoria de les persones que no aconsegueixen adaptar-se al limitat horari d’atenció actual”, ha explicat el portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Montcada i candidat a l’Alcaldia, Álvaro Gonzalvo.

«Esta formació política busca, amb esta iniciativa, aconseguir una major eficàcia i eficiència de l’administració pública local perquè les necessitats de tota la població estiguen ateses. Les actuals llargues llistes d’espera, simplement per a ser atesos, han generat una gran quantitat de queixes per part dels veïns d’esta localitat, demostrant la insuficiència d’un model que no està a l’altura d’una ciutat de 22.000 habitants».

“Hem de seguir l’exemple de la nombrosa majoria de municipis on ja s’ha acabat amb este sistema pandèmic, que fins i tot ha sigut rebutjat pel mateix Síndic de Greuges. Per això, demanem a tota la corporació local que aprove la nostra moció per a proporcionar a la ciutadania de Montcada una atenció digna i eficient”, ha sentenciat Gonzalvo.